Wednesday 29 January 2014

SET SLIMMING SHAKLEE - INCH LOSS PROGRAM

Set Slimming Shaklee



Selain dari set-set breastfeeding, kecantikan, bersalin, kami juga menyediakan set slimming yang terdiri dari set mekanisma 3B (buang, bakar, bina).

Apa yang dibuang, dibakar dan dibina tu?
Sebelum tu, suka saya nak ingatkan, untuk turunkan berat badan, bukan hasil satu malam. Dan barangsiapa yang mahu menguruskan badan harus faham konsep kalori..  Kalori yang diambil haruslah seimbang dengan kalori yang digunakan. Kalori yang tak digunakan itu yang menjadikan badan kita bertambah gemuk!


BUANG

Buang di sini dalam ertikata detox. Detox di sini adalah dengan mengeluarkan toksin dan kotoran dalam usus kita, membersihkan sekaligus memudahkan untuk penyerapan nutrient.
Untuk detox ini antara produk pilihan adalah:


Herb-Lax
Herb-Lax adalah detox usus, mengadungi daun senna yang digunakan oleh Rasulullah sebagaimana dinyatakan dalam Tibb An-Nabawi:
Rasulullah s.a.w bersabda “Apa yang kamu gunakan untuk melancarkan pergerakan usus besar dan menggalakkan pengaliran daripada perut?” Aishah r.a. menjawab, “Euphorbia”. Baginda bersabda lagi, “Padanya terdapat penyakit dan ia sepanas api, sebaiknya gunakan senna”. 


Alfalfa Complex
Daun Alfalfa merupakan makanan tinggi nutrisi dan sumber fiber yang baik untuk detox tubuh. Ia digunakan oleh pasukan tentera Tariq bin Ziyad sewaktu mendapat di Sepanyol pada tahun 1711. 


Yang mana satu pilihan hati? Bergantung kepada bajet anda. Biasanya produk yang selalu menjadi pilihan adalah Alfalfa Complex (yang juga bagus untuk ibu menyusu), dan Herb-Lax (perut rasa kempis).


BAKAR

Selain dari aktiviti metabolisma (purata kita bakar 1200 kalori sehari dengan hanya duduk diam-diam!) Shaklee juga menyediakan produk untuk membantu dalam pembakaran lemak-lemak badan.
Omega Guard

Omega Guard terdiri dari asid lemak perlu Omega-3 yang bertindak dengan hormon termasuk hormon leptin yang berkaitan dengan rasa lapar. Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak Omega-3 membantu menjadikan tubuh kita ‘mesin pembakar lemak’.

Lecithin
Lecithin adalah sejenis pengemulsi lemak yang tidak dihasilkan oleh tubuh. Ia juga berguna untuk ibu menyusu bagi mengelakkan bengkak susu.



BINA

Membina otot adalah penting dalam berdiet. Otot yang sihat membakar lemak lebih baik dan menjadikan kawalan berat badan kita menjadi lebih baik, dan mengelakkan – mudah turun mudah naik.
Oleh kerana itu pengambilan protein penting dalam program penurunan berat badan.
Cinch Shake Mix
Cinch Shake Mix merupakan produk hebat untuk inchloss dan weight loss kerana ia mengandungi protein leucine yang penting dalam pembinaan otot.
ESP (Soy Protein)
Pilihan alternatif untuk Cinch Shake Mix, adalah ESP yang membekalkan protein soya yang istimewa.

Pilihlah produk anda. Turunkan berat badan dengan cara yang betul, agar kesihatan terjamin, bukan sekadar kurus!
Hubungi saya untuk set slimming dan set diet yang sesuai dengan anda.

Shaklee Distibutor 
Hubungi : Angah Nani 
Hotline/Whatsapp/sms : 017-9225144
Blog : cintai-vitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment