Sunday 21 September 2014

TESTIMONI VIVIX (KANSER)

Dalam dunia Shaklee di Malaysia, Master Law sangat dikenali kerana  beliau merupakan salah seorang dari pesakit kanser yang berjaya pulih sepenuhnya. Lebih kurang 10 tahun yang lepas, Master Law telah disahkan menghidap kanser dan telah menjalani kemoterapi selama setahun. Diperingkat permulaan dahulu..Master Law tidak minum Vivix kerana dimasa tu tidak ada Vivix  lagi. Apa yang beliau amalkan adalah Alfalfa Shaklee  yang merupakan makanan berakali tinggi. Badan yang berasid mempercepat pertumbuhan sel kanser. 
Master Law makan banyak alfalfa dalam sehari, mungkin lebih daripada 30 biji, sampai hijau gigi dia telan. Saya tahu ramai yang akan pertikaikan jumlah yang dia makan ni. Terlalu banyak kan? Saya tak nafikan juga, biji alfalfa berlebihan akan menyebabkan kemudaratan. Tapi, alfalfa Shaklee dihasilkan daripada daunnya yang dikatakan selamat untuk jangka panjang berbanding biji alfalfa. Untuk langkah berjaga-jaga dinasihatkan mematuhi saranan Shaklee iaitu sebanyak 10 biji sehari. Kalau nak makan lebih, itu atas atas tanggungjawab sendiri. Pesakit SLE atau alah kepada herba ini dilarang sama sekali.


Jom kita ikuti kisah Master Law dan Shaklee :

"Kisah cinta saya dengan Shaklee bermula dengan 10 tablet Alfalfa, dan saya sangat berterima kasih kepada Master Andrew Pang, Upline saya, yang memperkenalkan saya kepada dunia indah produk Shaklee, dan juga memberi saya peluang untuk meningkatkan potensi dalaman saya dan untuk membantu mereka yang ingin berjaya dalam kehidupan. 

Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi saya, Ya, saya seorang yang penghidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah diiagnosis dengan tumor paru-paru dan untuk lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didianosis sebagai pesakit kanser. Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui rejim kemoterapi selama tiga bulan. Percayalah, ia adalah neraka!. Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah. 

Sejak itu, saya menjadi vegetarian tulen, yang bermaksud dalam diet saya, tiada daging, tiada telor, tiada susu, tiada bawang putih (kecuali Garlic Compleks Shaklee), dan tiada bawang. Sebelum saya bertemu dengan Shaklee, saya benar-benar tidak bertenaga dan lesu, dan semua orang menasihati saya supaya tidak menjadi vegetarian, tetapi dari pembacaan saya dan pengalaman peribadi saya dengan pesakit, saya menyedari bahawa menjadi vegetarian adalah terbaik untuk kesihatan saya tidak begitu memuaskan. 

Segala-galanya berubah selepas Shaklee datang ke dalam hidup saya. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan baru-baru ini. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira empat bulan, saya pergi untuk temujanji setiap enam bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan. Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa 'kad laporan' saya SEMPURNA!!. Orang sentiasa bertanya kepada saya, "Apakah produk Shaklee yang anda ambil?" Dan jawapan saya sentiasa, "Semua!!" Memang betul, SEGALANYA kerana ia dalah daripada makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya. 

Walau bagaimanapun, apabila saya pertama kali mula mengambil Shaklee, saya mengalami krisis penyembuhan - Saya mengalami batuk sehingga paru-paru saya meletup! Dengan kepercayaan dan keyakinan dalam produk Shaklee dan sistem imun saya sendiri, saya teruskan juga. Dan sekarang, saya mula menikmati masa, kesihatan dan kebebasan kewangan. 

Sekali lagi, saya berterima kasih kepada Dr. Shaklee untuk memberikan dunia yang terbaik, dan kerana membenarkan saya untuk benar-benar menikmati kebebasan dalam kehidupan. Terima kasih, saya sukakan anda, Dr. Shaklee! Dan saya cintakan ibu bapa saya untuk semua perkara yang indah mereka berikan kepada saya sepanjang hidup saya" - Master Law Chu Hian. 


Antara vitamin Shaklee yang diamalkan oleh Master Law dalam menjaga kesihatannya dan sembuh dari kanser ialah Shaklee Vivix . Vivix membantu membai pulih DNA yang rosak, sekaligus meremajakan kesihatan tubuh kembali. Lihat sahaja Master Law  yang kini kelihatan sangat muda dan cergas walaupun umurnya telah mencapai 50-an. 










your SID Kuantan, Pahang 
Hubungi : Angah Nani 


Hotline/Whatsapp/sms : 017-9225144
Blog : cintai-vitamin.blogspot.com

1 comment: